Friday, February 23, 2007

Terlalu Istimewa- Tahniah Adibah Noor!

Ucapan tahniah buat Cik Adibah Noor yang telah menjuarai Anugerah Juara Lagu dengan menyampaikan lagu bertajuk "Terlalu Istimewa".
Wanita Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia ingin mengucapkan tahniah atas kejayaan saudari dalam Anugerah Juara Lagu yang lepas. Pada hemat kami, kejayaan saudari telah membuktikan bahawa masyarakat dan industri muzik tanahair semakin matang dalam menilai peranan dan kehadiran artis di dalam masyarakat melalui seni hiburan.

Saudari telah menyampaikan lagu yang memiliki mesej yang baik dan mendidik. Selain dari itu kejayaan saudari juga membuktikan bahawa seksi dan berpakaian menjolok mata bukan jaminan dalam menentukan kejayaan seseorang atau sekumpulan artis...Pihak kami berharap kita dapat bekerjasama di dalam mana-mana program yang bersesuaian kelak.....Semoga Allah memberikan rahmat dan hidayahnya kepada kita semua...."

Terlalu Istimewa
Lagu : Azlan Abu Hassan
Lirik : Adibah Noor
Ku tatap gambar wajahmu
Sinar mata itu
Lirik senyumanmu
Pesona yang membelai
Wajahmu bercahaya
Memberi bahagia
Tiap yang memandang
Hati jadi salju
Kau terlalu istimewa
Kasih dan sayangmu terpancar
Seikhlas
Tiada batasan terus membara
Terkilan rasa jiwa
Inginku lihatmu dewasa
Apa daya
Tuhan menyayangimu
Ku pasti kau berbahagia
Duduk di sampingNYA
Mendengar cerita
Segala rahsia
Tak tertanggung rindu
Mendengar suaramu
Tawa mengusik jiwa

1 comment:

Anonymous said...

Very cool Blog, take care !!!

Download Free Mobilephone Logo, Mobilephone Background, Mobilephone Wallpapper, Mobilephone Ringtones and much more. 100% Quarantie and free, you can download free Mobilephone logo here !!!
You can easier download this mobilephone logo, mobilephone background, mobilephone wallpapper and mobilephone ringtones.
FREE DOWNLOAD MOBILEPHONE LOGO, MOBILEPHONE BACKGROUND, MOBILEPHONE WALLPAPPER & MUCH MORE