Tuesday, April 29, 2008

Jambatan silaturahim WJ Kelantan

Jambatan silaturahim dan kerjasama erat dijalinkan di antara WJ Kelantan dan Exco Wanita Pertama Kelantan YB Wan Ubaidah bt Omar pada 17 April dan wacana pada 18 April yang melibatkan YB, Senator Mumtaz dan Ketua WJ Pusat, Dr Harlina. Jalinan ikatan yang sangat berharga bagi penerusan dakwah di Kelantan.

Liputan BERGAMBAR sila ke http://geocities. com/wjkelantan
Laporan oleh,
Zainara bt Abdul Hamid
S/U Wanita JIM Kota Bharu

1 comment:

Unknown said...

saya seorang isteri yang menderita zahir dan batin. saya sudah pun membuat keputusan untuk bercerai tetapi suami memgugut saya jika bercerai suami akan mengambil anak anak saya. untuk pengetauan puan , suami telah 5 tahun berkahwin tampa pengetahuan saya di siam. saya mempunyai 3 orang anak lelaki yang berumur 9,8 dan 1 tahun.
yang memyebab kan saya ingin bercerqai adalah kerana bini muda suami suka menjaja cerita dan memburukkan saya kepada kawan saya.yang lebih menyakitkan ialah dia memberitahu yang cerita tersebut datang dari mulut suami sendiri. termasuklah cerita peribadi saya. saya amat terkilan kerana suami sanggup mengaibkan saya dan menceritakan semua hal saya kepada bini mudanya. saya memang tidak sanggup lagi untuk menjadi isteri beliau. bagaimana kah caranya saya ingin membuat proses penceraian dan saya mahu hak penjagaan anak anak saya.
terima kasih