Monday, July 27, 2009

PROGRAM RAMAH MESRA RAUDHATUS SAKINAH KELANTAN BERSAMA SUKARELAWAN DAN MEDIA

Alhamdulillah satu program ramah mesra RS Kelantan telah dijalankan semalam, Jumaat 24 Julai 2009 @ 2 Syaaban 1430H di Sutera Inn, Kota Bharu. Program yang bertujuan untuk meraikan sukarelawan RS dan media telah dihadiri oleh hampir 30 orang seperti mana yang kami rancangkan.

Disertakan beberapa gambar untuk tatapan bersama.

En Che Rahimi yang merupakan TYDP JIM Kelantan mewakili YDP memberikan ucapan aluan dan pengenalan kepada JIM.

Majlis diteruskan dengan tayangan multimedia sepintas lalu RSK dan diikuti dengan ucapan dari Pengerusi RSK, Dr Zaharah Sulaiman.
Alhamdulillah wakil media dari KOSMO, Utusan dan Harakah ada bersama pada masa itu. Satu kenyataan akhbar berkenaan majlis telah dikeluarkan.

Kelihatan beberapa wakil media bersama JK RSK di meja hadapan manakala di bahagian belakang sebahagian dari sukarelawan yang hadir pada program tersebut.

Dr Din Suhaimi telah mengendalikan sesi perkongsian pengalaman sukarelawan dan semua yang terlibat dalam mengasas, menggerak dan menghidupkan RSK. Terima kasih Dr Din. Moderator yang telah menghidupkan suasana perkongsian.

Sebelum program berakhir, En Che Rahimi selaku wakil YDP diiringi oleh Dr Hafidzah selaku Ketua Wanita menyampaikan sijil penghargaan dan cenderahai kepada semua sukarelawan yang terlibat.

Antara JK negeri, JK RSK dan sukarelawan yang hadir.


Ini pula barisan Gen Y dengan gaya mereka tersendiri yang merupakan Warden, Pengurus, Sukarelawan dan JK RSK.

Terima kasih kepada semua yang telah menjayakan program ini.

Semoga perkongsian ini akan memberi kami lebih semangat dan bersungguh dalam kerja amal maaruf nahi mungkar.

Laporan:

Dr Zaharah Sulaiman

Raudhatus Sakinah Kelantan

Sila layari rskelantan.blogspot.com

No comments: